De ce ar trebui sa iti cumperi o bicicleta pliabila chiar acum

De ce ar trebui sa iti cumperi o bicicleta pliabila chiar acum

Bicicleta pliabila a devenit o alegere din ce in ce mai populara pentru pasionatii de biciclete si transport alternativ din toata lumea. Totodata, exista sceptici care spun ca o bicicleta pliabila este dificil de folosit, sau un moft al celor ce vor sa fie mereu la moda.

Insa bicicleta pliabila a evoluat destul de mult de la inceputurile sale,  iar diferitele tipuri de design al bicicletelor pliabile disponibile pe piata le fac atat utile cat si usor de utilizat. Iata, mai jos, o lista de avantaje ale bicicletelor pliabile, care sigur te vor convinge ca bicicleta pliabila este o optiune si pentru tine:

  1. O poti lua cu tine in majoritatea locurilor

O bicicleta pliabila este convenabila, in primul rand, datorita plierii. Prin urmare, incape in spatii mici, unde o bicicleta clasica nu ar avea loc si, probabil, nici nu ti s-ar permite accesul cu ea. Cu alte cuvinte, cu mici exceptii, o poti lua cu tine si in taxi, si la birou, si in vacanta. Bineinteles, cu o bicicleta pliabila nu vei avea probleme de depozitare nici acasa.

  1. O poti pastra in siguranta

Asa cum spuneam mai sus, bicicleta pliabila este convenabila pentru ca o poti lua cu tine in locuri unde accesul nu ti-ar fi permis (sau ar fi foarte incomod) cu o bicicleta clasica. Prin urmare, pentru ca poti tine bicicleta pliabila aproape de tine in majoritatea cazurilor, nu va trebui sa te mai temi de hotii de biciclete.

  1. Faci economie

Da, este posibil sa investesti un pic mai mult intr-o bicicleta pliabila decat una clasica, insa pretul semnaleaza, de obicei, o calitate superioara a materialelor si, prin urmare, o durabilitate crescuta a bicicletei.

Cu ajutorul bicicletei pliabile vei economisi, pe termen lung, banii pe care i-ai fi dat pe transportul in comun sau pe combustibil pentru masina. De asemenea, vei economisi banii pe care i-ai da pe diferitele taxe cerute de unele mijloace de transport pentru bicicletele clasice.

Cu bicicleta pliabila poti calatori chiar si cu avionul, in majoritatea cazurilor fara sa ai grija taxelor suplimentare. Inainte de a lua bicicleta pliabila cu tine in avion, asigura-te, totusi, ca dimensiunile si greutatea ei respecta regulile impuse de compania aeriana.

  1. Ai de unde alege

Astazi, bicicletele pliabile sunt disponibile intr-o varietate de modele, iar tehnologia cu care sunt construite le aduce la acelasi nivel cu bicicletele clasice. Daca te ingrijorezi vizavi de marimea, greutatea, sau dificultatea de pliere a unei biciclete pliabile, afla ca poti alege si modele usoare, cu mecanisme simple, care te ajuta sa pliezi rapid bicicleta. Bicicleta va fi si mai compacta daca alegi una cu roti mai mici.

  1. Contribui la sanatatea ta si a celorlalti

Emisiile de dioxid de carbon ale masinilor polueaza planeta si dauneaza sanatatii tuturor. Alegand bicicleta pliabila in locul masinii, nu numai ca faci sport si te mentii sanatos, ci contribui si la sanatatea celorlalti.

 

 

Ciclismul – o alegere buna pentru cei ce vor sa slabeasca?

Ciclismul – o alegere buna pentru cei ce vor sa slabeasca?

Pe langa faptul ca mersul pe bicicleta reprezinta o modalitate distractiva de a face miscare, practicarea acestuia are beneficii multiple pentru organismul tau. Insa poate te intrebi daca este alegerea potrivita atunci cand vrei sa scapi de kilogramele nedorite.

In primul rand, fie ca alegi o bicicleta de munte, una de oras, sau una pliabila, este important sa stii ca mersul pe bicicleta iti va imbunatati conditia fizica generala, insa nu te va ajuta, neaparat, sa slabesti in anumite parti ale corpului. Daca te numeri printre cei care vor sa piarda cativa centrimetri de grasime de pe abdomen sau de pe coapse, iata ce trebuie sa stii despre relatia dintre mersul pe bicicleta si slabit:

  1. Ciclismul iti poate oferi un antrenament cardio eficient si, implicit, te ajuta sa arzi un numar mare de calorii. In functie de intensitatea cu care pedalezi, dar si in functie de varsta si greutatea ta, o ora de mers pe bicicleta te poate ajuta sa arzi intre 400 si 750 de calorii. Pedalarea intr-un ritm accelerat, in schimb, te poate ajuta sa arzi pana la 1000 de calorii. Implicit, acest lucru va duce si la arderea depozitelor de tesut adipos de pe intregul corp.

 

  1. Ciclismul nu te ajuta sa scapi de centimetri nedoriti doar in anumite parti ale corpului. Cu siguranta ai auzit de exercitii fizice care iti promit sa iti arda grasimea doar de pe abdomen, brate, sau coapse. Insa obtinerea acestui lucru prin sport este un mit. Activitatea fizica regulata te va ajuta sa reduci stratul adipos de pe intreg corpul.

Acest lucru este valabil si pentru ciclism care, desi iti lucreaza mai mult muschii inferiori ai corpului, nu iti vor reduce doar grasimea de pe coapse. Asadar, ciclismul este o alegere buna pentru slabit, insa nu daca vrei sa scapi de centrimetri doar pe o anumita portiune a corpului.

  1. Pe langa faptul ca te ajuta sa reduci tesutul adipos de pe tot corpul, ciclismul te poate ajuta si sa iti definesti si chiar sa iti dezvolti musculatura. Bineinteles, acest lucru este valabil in special pentru muschii picioarelor, deoarece sunt cei mai solicitati atunci cand mergi pe bicicleta. Daca iti doresti sa ai muschii foarte dezvoltati, este bine sa combini mersul pe bicicleta cu ridicatul de greutati sau sa folosesti bicicleta in sprinturi la deal.

In concluzie, ciclismul poate fi o alegere buna pentru cei ce vor sa slabeasca, insa este bine de tinut minte ca acest lucru depinde de intensitatea antrenamentelor, precum si de propriul tau organism. Pentru a slabi, va fi necesar sa depui ceva efort mergand cu bicicleta, astfel incat sa iti obligi corpul sa arda calorii pentru a se adapta efortului la care este supus.

Asa cum am spus mai sus, daca doresti sa reduci centimetri de grasime doar pe anumite parti ale corpului, este nevoie sa iti schimbi perspectiva. Pentru acest scop, au fost inventate procedurile cosmetice, insa acestea sunt costisitoare, dureroase, si nu reprezinta, de multe ori, o solutie permanenta.

11 lucruri interesante despre skateboarding

11 lucruri interesante despre skateboarding

In ce priveste skateboardingul, parerile sunt, adesea, impartite. Copiii, adolescentii, si unii adulti, considera ca este un sport grozav de aventuros si interesant. Parintii, de multe ori, se tem ca este extrem de periculos, iar multi oameni pur si simplu se amuza copios vizionand videoclipuri cu skateboarderi care fac sarituri riscante sau experimenteaza cazaturi din care, surprinzator, scapa cu viata. Cu toate acestea, majoritatea oamenilor nu stiu foarte multe despre mersul pe skateboard si istoria sa, asa ca iata cateva lucruri interesante despre acest sport:

  1. Ca sa ai o idee cum arata prima varianta de skateboard, imagineaza-ti patru roti batute in cuie pe placi de lemn. La momentul respectiv, acest skateboard rudimentar includea si o cutie folosita pentru echilibru si dirijare insa, in timp, aceasta a disparut.
  2. Folosit mai intai de copii, skateboard-ul a ajuns mai apoi la surferi, care au inceput sa il foloseasca pe pante abrupte atunci cand valurile nu erau suficient de inalte.
  3. Designul skateboard-ului s-a schimbat considerabil in timp. Partea din spate a placii a fost curbata pentru o manevrare mai usoara, iar centrul a devenit usor convex pentru ca o varietate de scheme sa fie efectuate mai usor. Odata cu introducerea rotilor de poliuretan, skateboardul a devenit mult mai usor de folosit, crescand in popularitate.
  4. Cresterea in popularitate a skateboardului a condus, eventual, la crearea unor parcuri pentru skateboarding. Primele parcuri de acest gen au aparut in SUA la inceputul anilor 1970, si includeau o serie de obstacole specifice pentru acest sport.
  5. Printre primii skateboarderi profesionisti s-au numarat si femei. Cateva nume proeminente in acest sens sunt Peggy Oki, Carabeth Burnside, Elissa Steamer, si Patti McGhee. In anii recenti, competitiile mari de skateboarding au devenit mult mai incluzive ca in trecut, iar numarul de skateboarderi profesionisti de gen feminin este in crestere.
  6. Cea mai populara manevra din skateboarding, Ollie, a fost inventata din greseala, in 1978, de catre Alan Gelfand, poreclit Ollie, lovind cu piciorul spatele skateboard-ului si sarind impreuna cu placa.
  7. Odata cu inventarea manevrelor din ce in ce mai periculoase, si a accidentarilor frecvente, skateboarding-ul a scazut in popularitate la finalul anilor 1970, iar multe parcuri au fost inchise.
  8. In prezent, skateboarding-ul este printre cele mai populare activitati pentru adultii tineri. Este estimat ca, global, exista 85 milioane de persoane care folosesc regulat skateboard-ul. Desi o buna parte au sub 18 ani, nimeni nu poate spune ca skateboarding-ul nu este un sport popular!
  9. Recordul pentru cele mai multe trepte pe care a fost efectuat un Ollie este detinut de skateboarder-ul profesionist american Aaron Homoki, care a sarit peste 25 de trepte.
  10. Recordul pentru cel mai lung ollie din lume (5 metri) este detinut de Jordan Hoffart.
  11. Cu toate ca este privit ca un sport periculos, skateboardingul are si multe beneficii pentru sanatate. Printre acestea se numara cresterea rezistentei fizice si a tolerantei la durere, imbunatatirea coordonarii, echilibrului, si flexibilitatii, si imbunatatirea concentrarii si atentiei.
Principalele tipuri de biciclete de munte

Principalele tipuri de biciclete de munte

Acest tip de biciclete sunt special create pentru a parcurge trasee mai dificile, montane. Cauciucurile acestora sunt mai groase, iar roțile de obicei de 26-29 inch grosime. Astfel, cu cât roțile sunt mai groase, cu atât aceste biciclete pot face față unor competiții mai acerbe pe terenuri cât mai accidentate.

Suspensiile acestora sunt extrem de eficiente, special concepute pentru a absorbi șocurile pe care le-ai putea simți în timpul săriturilor și parcurgerea traseelor foarte accidentate. De asemenea, acest tip de biciclete au niște frâne foarte bune și mai multe viteze și sunt suficient de confortabile pentru a putea fi folosite și prin oraș.

Tipuri de biciclete de munte

MTB-urile pot fi, in general, de 3 mari feluri:

1. Rigide – fara suspensii si cu aspectul clasic de mountain bike (cauciucuri groase, coarne drepte, etc.)

2. Hard tail – cu suspensie pe roata din fata, dar cu un cadru rigid.

3. Full suspension – cu suspensie dubla, atat pe fata cat si pe spate; suspensia de pe fata este telscopica, aducand foarte multe cu cele pentru motociclete.

Biciclete de munte hardtail

Acest tip de MTB a evoluat din bicicleta clasică de munte. Acest model are furcă cu suspensie, ceea ce înseamnă că roata din față se poate mișca independent de bicicletă (roata din spate este însă fixă). Asta îți oferă posibilitatea de a trece peste mici hopuri și denivelări fără a le simți prea mult și fără să ai probleme cu controlul bicicletei.

Bicicletele hardtail sunt o alegere bună dacă obișnuiești să mergi pe trasee montane nu foarte dificile. În plus, acestea sunt și mai accesibile ca preț față de modelele full suspension.

Biciclete de munte full suspension

Spre deosebire de bicicletele de munte hardtail, cele full suspension au, așa cum indică și numele, suspensie atât pe față cât și pe spate. Acestea sunt ideale pentru traseele montane mai dificile, pline de noroi și denivelări mai mari.

În mod evident, prețul acestor biciclete este mai mare decât al celor hardtail. Cu toate acestea, pentru pasionații de ciclism și trasee montane nu prețul este cel care contează în alegerea unei biciclete.

In afara de aceste tipuri generale, in functie de stilul de ciclism caruia ii este destinata, o bicicleta de munte poate avea design-uri si specificatii diferite. De exemplu, bicicletele pentru stilul trial nu prea seamana a mountain bike. Acestea au roti de 20, 24 sau chiar 26 de inch, dar cadre foarte mici si joase, unele chiar si fara sa.

De ce nu ar trebui să folosești o bicicletă de munte în oraș?

Bicicleta de munte este dotată cu suspensii (full sau parțial), are un cadru mai gros care oferă mai multă stabilitate și anvelope mai late pentru o aderență mai bună. În oraș nu ai nevoie de obicei de aceste caracteristici. În traficul din oraș ai nevoie de viteză și o bună manevrabilitate, aspecte pe care le îndeplinește cu brio bicicleta de oraș. Astfel, chiar dacă, teoretic, bicicleta de munte poate merge fără probleme și pe șosea, nu este indicat să alegi această variantă.

Suport de bicicletă pentru mașină – cum faci alegerea cea mai bună?

Atunci când vrei să pleci în vacanță și să iei și bicicleta sau bicicletele cu tine, poate să îți piară cheful instantaneu. Dar poți evita asta dacă te pregătești din timp și îți achiziționezi un suport special pentru biciclete pe care să îl amplasezi pe mașină.

Dar cum trebuie să arate acesta, ce caracteristici trebuie să aibă și cum ești sigur că faci cea mai bună alegere? Iată câteva întrebări la care voi încerca să îți răspund în cadrul acestui articol.

1. Câte biciclete trebuie să transporți?

Evident, dacă transporți doar o singură bicicletă poate fi mai ușor să găsești un loc în care să amplasezi suportul. Dacă, însă, pleci în vacanță cu toată familia și bicicletele aferente, atunci trebuie să te orientezi către un suport durabil, sigur și rezistent.

2. Cât de sigur este?

În funcție de acest aspect, poți alege fie un suport care se montează pe mașină, fie unul tip cârlig ce se fixează pe spatele autoturismului. Ambele sunt foarte sigure, dacă sunt montate și folosite în mod corespunzător.

3. Ce buget ai?

În funcție de materialele din care este confecționat, sistemul de prindere, precum și numărul de biciclete pe care îl suportă, un astfel de suport poate ajunge la prețuri destul de mari. Alte aspecte care cresc prețul pot fi finisajele, culorile și chiar brandul.

Așadar, dacă nu vrei să plătești mai mult doar pentru aceste ultime aspecte, poți opta și pentru un suport no name, dar care îți oferă siguranța de care ai nevoie.

4. Ce tip de mașină ai?

Anumite tipuri de suporturi de bicicletă pot fi montate doar pe anumite mașini, așa că este important să ții cont de acest aspect atunci când faci o achiziție. Ar fi păcat să dai banii pe un dispozitiv pe care nu îl poți folosi din cauză că nu ai autovehiculul potrivit. Unde mai pui că riști să îți strici și vacanța…

5. Cât de sus poți ridica bicicleta?

Este un aspect pe care îl scapă din vedere foarte mulți din cei care trebuie să își transporte bicicleta cu mașina.

Ai urmat toate instrucțiunile de mai sus și te-ai aigurat că ai suportul potrivit pentru mașina pe care o conduci: ai ales un suport care se montează pe mașină. Bun, dar acum trebuie să ridici bicicletele și îți dai seama că nu este cel mai ușor lucru pe care l-ai putea face, mai ales ținând cont de problemele pe care le ai la coloana vertebrală.

Pentru a evita scenariul de mai sus, ia în calcul și problemele de sănătate pe care le ai, dar și înălțimea și forma fizică. Astfel, uneori poate fi mult mai potrivit un suport ce se montează în spatele mașinii, chiar dacă acesta poate îngreuna un pic parcarea mașinii. Per ansamblu, însă, acesta poate fi cel mai potrivit atunci când vrei să transporți mai multe biciclete, fără mari bătăi de cap.

De ce sunt mesele de fotbal atât de populare?

De ce sunt mesele de fotbal atât de populare?

Fotbalul de masă este un joc popular în întreaga lume, indiferent că este jucat în confortul casei, în baruri sau săli de joacă destinate întregii familii. Dar de ce se bucură acest joc de asemenea popularitate?

Fotbalul de masă seamănă în multe privințe cu cel obișnuit, practicat pe teren, în ceea ce privește regulile însă diferența, evidentă de altfel, constă în accesibilitatea acestora. Astfel, pentru că nu sunt foarte scumpe și pot fi amplasate aproape oriunde, nefiind nevoie de un spațiu foarte mare, aceste mese de fotbal reprezintă varianta ideală atunci când vrei să ai un mijloc de distracție la îndemână.

Un alt motiv pentru care sunt atât de populare este că oricine poate juca fotbal de masă, indiferent că e vorba de un copil sau o persoană în vârstă. Deși coordonarea ochi-mână îți va pune ceva probleme la început, cu timpul vei deveni un adevărat expert.

De altfel, tocmai datorită faptului că îmbunătățește coordonarea și atenția, acest joc este recomandat copiilor de toate vârstele. Cei mici nu doar că își vor dezvolta noi abilități, dar vor sta departe de tabletă, televizor sau alte dispozitive de acest fel.

Idei de utilizare a mesei de fotbal

Dacă ai achiziționat o asemenea masă de fotbal de ceva vreme și cei mici sau prietenii tău dau semne că s-au plictisit de ea, atunci trebuie să apelezi la o nouă strategie pentru a-i menține ocupați și fericiți.

În primul rând, varianta cea mai la îndemână este să organizezi o competiție. Organizează jucătorii pe echipe, fă un clasament și pune la bătaie un premiu atractiv. De exemplu, dacă concursul este organizat pentru cei mici, poți pune ca premiu o oră în plus la desene, o jucărie preferată sau chiar o excursie. În final, indiferent cine va ieși câștigător, toți se vor putea bucura de pe urma premiului.

În schimb, dacă organizezi un turneu pentru prietenii tăi, atunci lucrurile se pot încinge un pic. Pune la bătaie sticle de vin sau wiskey sau, dacă vreți mai multă adrenalină, jucați pe pedepse.

Cum alegi masa de fotbal

În cazul în care nu ai o astfel de masă, dar articolul de față ți-a stârnit interesul, află că piața online este extrem de bogată în astfel de produse. Poți găsi modele din cele mai variate, la prețuri pentru toate buzunarele.

Înainte de a face o achiziție însă, este important să știi unde vei amplasa masa respectivă. Ai destul spațiu la dispoziție și ce dimensiuni sunt cele mai potrivite? Cât de des vei folosi masa? Este mai rentabil să o cumperi sau să mergi să joci în oraș? Iată doar câteva dintre întrebările la care trebuie să găsești răspuns înainte de a lua decizia finală.

În final, indiferent dacă alegi să cumperi o masă de fotbal pentru acasă ori dacă preferi să joci la barul preferat, important este să te bucuri de moment și de timpul petrecut alături de familie și prieteni.

Fernando Alonso a câştigat Marele Premiu de Formula 1 al Spaniei

Fernando Alonso a câştigat Marele Premiu de Formula 1 al Spaniei

Spaniolul Fernando Alonso a câştigat ieri, pe teren propriu, Marele Premiu de Formula 1 al Spaniei, după ce a plecat în cursă de pe locul cinci. Finlandezul Kimi Räikkönen a terminat pe locul al doilea, iar Felipe Massa a completat podiumul.

Fernando Alonso a câştigat Marele Premiu de Formula 1 al Spaniei

Fernando Alonso a câştigat, pe teren propriu, Marele Premiu de Formula 1 al Spaniei, desfăşurat ieri pe Circuit de Catalunya. Spaniolul a fost urmat de finlandezul Kimi Räikkönen de la Lotus şi de colegul său de la Ferrari – Felipe Massa.

Nico Rosberg, pilotul Mercedes care a plecat din pole position, a reuşit doar o clasare pe locul şase, după o cursă în care strategiile de schimbare a anvelopelor au jucat un rol esenţial.

Campionul en-titre, Sebastian Vettel, a terminat cursa din Spania pe locul patru, urmat de colegul său de la Red Bull Racing, Mark Webber.

Alonso a devenit lider pe circuit în turul cu numărul 14, după ce Esteban Gutierrez a intrat la pituri, şi a rămas în frunte până la sfârşit.

Daniel Ricciardo a avut parte de o cursă foarte bună pentru echipa sa – Toro Rosso, şi a reuşit să termine pe locul zece, în faţa lui Esteban Gutierrez care a obţinut cel mai bun rezultat al său de până acum pentru Sauber.

Caterham a fost una dintre echipele care au avut bătăi de cap în Spania. La intrarea la pituri din turul 20, roata din stânga-spate a monopostului lui Giedo van der Garde a fost montată incorect, ceea ce a dus la desprinderea ei de pe osie şi la abandonul lui Van der Garde. În consecinţă, echipa a fost amendată cu 10.000 de euro pentru eliberarea monopostului de la pituri în condiţii de siguranţă necorespunzătoare.

Lista abandonurilor a fost completată de Jean-Eric Vergne de la Toro Rosso şi Romain Grosjean de la Lotus.

În urma Marelui Premiu al Spaniei, germanul Sebastian Vettel rămâne liderul în clasamentul general al piloţilor, cu 89 de puncte. El e urmat de finlandezul Kimi Räikkönen, cu 85 de puncte, şi spaniolul Fernando Alonso, care are 72 de puncte.

Următoarea cursă din Campionatul Mondial de Formula 1 2013 este Marele Premiu din Monaco, care se va desfăşura în 26 mai 2013.

Stire preluata  de pe ProMotor.ro

F1 Marele Premiu al Spaniei: Nico Rosberg va pleca din pole-position

F1 Marele Premiu al Spaniei: Nico Rosberg va pleca din pole-position

Nico Rosberg (Mercedes) va pleca din pole-position in Marele Premiu al Spaniei la Formula 1. Pilotul german va fi urmat de Lewis Hamilton (tot Mercedes) si de Sebastian Vettel (RedBull).

MP al Spaniei, calificari:

1. Nico Rosberg          Mercedes              1m20.718s
2. Lewis Hamilton        Mercedes              1m20.972s  + 0.254s
3. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault      1m21.054s  + 0.336s
4. Kimi Raikkonen        Lotus-Renault         1m21.177s  + 0.459s
5. Fernando Alonso       Ferrari               1m21.218s  + 0.500s
6. Felipe Massa          Ferrari               1m21.219s  + 0.501s
7. Romain Grosjean       Lotus-Renault         1m21.308s  + 0.590s
8. Mark Webber           Red Bull-Renault      1m21.570s  + 0.852s
9. Sergio Perez          McLaren-Mercedes      1m22.069s  + 1.351s
10. Paul di Resta         Force India-Mercedes  1m22.233s  + 1.515s

Eliminati in Q2:

11. Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari    1m22.127s  + 1.126s
12. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari    1m22.166s  + 1.165s
13. Adrian Sutil          Force India-Mercedes  1m22.346s  + 1.345s
14. Jenson Button         McLaren-Mercedes      1m23.166s  + 2.165s
15. Nico Hulkenberg       Sauber-Ferrari        1m22.389s  + 1.388s
16. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari        1m22.793s  + 1.792s

Eliminati in Q1:

17. Valtteri Bottas       Williams-Renault      1m23.260s  + 1.532s
18. Pastor Maldonado      Williams-Renault      1m23.318s  + 1.590s
19. Giedo van der Garde   Caterham-Renault      1m24.661s  + 2.933s
20. Jules Bianchi         Marussia-Cosworth     1m24.713s  + 2.985s
21. Max Chilton           Marussia-Cosworth     1m24.996s  + 3.268s
22. Charles Pic           Caterham-Renault      1m25.070s  + 3.342s.

Marele Premiu al Spaniei va avea loc duminica, de la ora 15:00, urmand sa fie in direct pe Digisport.

Sideways Sindrome – boala împătimiţilor de drift. VIDEO

Sideways Sindrome – boala împătimiţilor de drift. VIDEO

Ceva care să ne dea energie pentru seară – drift de cea mai bună calitate.

Sideways Sindrome - boala împătimiţilor de drift. VIDEO

Fără prea multe cuvinte, clipul de mai jos este dedicat împătimiţilor de derapaje controlate. Drift pentru toată lumea, aşadar, într-un video care sperăm să vă încarce bateriile la final de săptămână.

Oare când vom avea şi noi un circuit în România pe care să ardem cauciuc?

[vsw id=”64546741″ source=”vimeo” width=”425″ height=”344″ autoplay=”no”]

Sideways Syndrome from Denisas Cerepovic on Vimeo

Foto-video: Denisas Cerepovic

Articol preluat de pe : http://www.promotor.ro/sport/alte-sporturi/sideways-sindrome-boala-impatimitilor-de-drift.-video-10806908