Opel va prezenta la Salonul Auto Geneva 2014 un concept numit Astra OPC Extreme, care va sta la baza unui model produs în serie limitată.
Opel Astra OPC Extreme e numele conceptului pe care producătorul german cu sediul în Rüsselsheim îl va prezenta la Salonul Auto Geneva 2014 din luna martie.
Potrivit germanilor, conceptul Astra OPC Extreme e derivat din versiunea de curse Astra OPC Cup şi va da naştere unui model produs în serie limitată, care va fi cel mai rapid Astra construit vreodată pentru circulaţia pe drumurile publice.
Studiul OPC Extreme din 2014 e succesorul conceptului Astra OPC X-treme din anul 2002 şi are parte de multiple componente din fibră de carbon, o structură de siguranţă integrată, scaune de curse şi centuri de siguranţă în şase puncte. Altfel spus, varianta de serie a conceptului Opel Astra OPC Extreme va fi un fel de maşină de curse care poate fi condusă legal şi pe drumurile publice.
Ai un vw golf 2 ? Te-ai gandit vreodata sa il tunezi? Sau mai mult de atat sa ii pui sub capota 1150 de cai putere ?
Un pasionat din Germania chiar a facut treaba asta . Vezi in video rezultatele…
[vsw id=”xofMe_goaYs” source=”youtube” width=”425″ height=”344″ autoplay=”no”]
BMW M6 este un model care nu mai are nevoie de nici cea mai mică prezentare iar gama de culori în care este disponibil din fabrică este una care i se potriveşte perfect, însă unii nu se rezumă doar la lucruri stock.
Să nu ne înţelegeţi greşit, BMW M6 este o bestie chiar şi cu configuraţia de fabrică pentru că V8-ul de 4,4 l cu care a fost binecuvântat este cuplat la o transmisie automată cu 7 viteze şi produce nu mai puţin de 401 CP şi un cuplu de 600 Nm.
Cei de la R1 Motorsports au fost de părere că asemenea performanţe trebuie să se reflecte şi la exterior, aşa că au învelit bavarezul cu o folie de culoare negru mat, mai exact Satin Black, nuanţă care poate fi regăsită şi pe evacuările finale.
Maşina a fost plasată şi mai aproape de sol cu ajutorul unor suspensii sport H&R, nu înainte de a fi încălţată cu un set de jante ADV.1 asortate cu etrierele vopsite în verde.
432 cai putere indesati sub capota unui Chevrolet Camaro par a fi indeajuns pentru orice pasionat de muscle car-uri, insa companiile de tuning stiu ca intotdeauna este loc de mai bine. Mai ales atunci cand la baza se afla un propulsor V8 de 6.2 litri.
Exemplul perfect vine din partea celor de la O.CT Tuning. Usor dezamagita de performantele recent-lansatului Chevrolet Camaro SS, celebra companie austriaca de tuning vine in ajutorul propulsorului V8 de 6.2 litri cu un sistem de supraalimentare si alte mici bunatati. Rezultatul? Ei bine, in urma tratamentului suferit, muscle car-ul american se lauda in fata celorlalte automobile cu un total de pana la 630 cai putere si 730 Newton-Metri. Din pacate, noile performante lipsesc cu desavarsire la acest moment, insa este bine de stiut ca un exemplar standard reuseste sa accelereze de la 0 la 100 km/h in aproximativ 5.2 secunde. Si asta nu e tot. Pentru ca sunetul propulsorului in opt cilindri sa iasa in evidenta mai mult ca niciodata, specialistii O.CT Tuning s-au pus de instalat si un nou sistem de evacuare sport, realizat din otel inoxidabil. Momentan, acestea sunt singurele modificari disponibile. Si probabil singurele modificari de care are nevoie un Chevrolet Camaro SS.