Avantajele oferite de o firma de inchirieri auto

Avantajele oferite de o firma de inchirieri auto

Stiai ca prima masina inchiriata din istorie, nu era chiar inchiriata? In anul in care Romania declara razboi Austro-Ungariei, a aparut si prima afacere cu inchirieri de masini. Un american a imprumutat masina de la un anumit Joe Saunders, pentru simplu motiv ca intarziese la intalnire cu prietena sa. Americanul a ajuns la destinatie, iar cand trebuia sa ii inapoieze masina lui Joe Saunders, acesta i-a oferit o mica atentie. Astfel, Joe Saunders a remarcat faptul ca poate sa faca bani din inchirierea de masini si a deschis pentru prima data un centru de inchirieri auto.

In Romania, afacerile cu inchirieri de masini sunt inca la inceput de drum. Acum mai bine de cincisprezece ani a aparut si in Romania prima afacere cu inchirieri de masini, acum, numarul afacerilor este in crestere rapida. In anumite cazuri, o masina inchiriata este mult mai profitabila decat achizitionarea uneia. Iata si cateva exemple:

  • Participarea la un eveniment in care ai nevoie de o masina.  Este foarte simplu sa mergi sa inchiriezi o masina atunci cand trebuie sa participi la un eveniment important, de exemplu la o nunta. Unele firme de inchiriat masini au si limuzine, asa ca, este foarte simplu sa inchiriezi o limuzina decat sa platesti pe un posesor de limuzina. In schimb, daca esti antreprenor si esti cunoscut, cu siguranta esti invitat la diferite evenimente business, asa ca, masina trebuie sa fie si ea prezenta si sa ofere totodata imaginea de corporatist.
  • Mergi in calatorie cu grupul tau de prieteni? Daca te-ai gandit sa mergi intr-o vacanta la munte sau mare, atunci cu siguranta o masina inchiriata va insemna un mare avantaj. Preturile pot sa fie mult mai mici daca inchiriezi o masina, fata daca ai alege sa mergi cu trenul. Multi straini care ajung in Romania inchiriaza masini pentru a descoperi ceea ce se afla in Romania, majoritatea aleg sa inchirieze o masina deoarece preturile sunt mici si nu au timp de pierdut.
  • Daca masina personala se afla la reparat intr-un service, si ai nevoie de o masina, dar nu vrei sa apelezi la taxi mereu, atunci inchirierea unei masini este o alternativa corecta. Daca ai alege taxi-ul ai plati mult mai mult decat ai plati pentru o masina inchiriata, mai ales daca trebuie sa mergi intr-un alt judet sau intr-o alta tara.

Cand inchiriezi o masina nu trebuie sa te gandesti la asigurare, rovinieta sau alte documente, desigur, se semneaza un contract in care esti de acord cu anumite conditii, de aceea este recomandat sa citesti foarte bine contractul, mai ales textele care au marimea fontului mai mic. Majoritatea firmelor de inchrieri auto, nu doar din Romania, cer o garantie. Garantia se returneaza clientului la inapoierea masinii.

Atunci cand inchiriezi o masina trebuie sa te interesezi despre firma respectiva, multe firme sunt neserioase. Trebuie sa te interesezi si despre asigurarea masinii, este recomandat sa ceri informatii despre aceasta asigurare. Niciodata nu stii cand cineva poate sa intre in tine, asa ca, asigurarea este obligatorie, asta daca nu vrei sa platesti reparatiile masinii.

Astfel, alegeti o firma de rent a car bucuresti si puteti beneficia de profesionalism si servicii de inalta calitate.

Siguranta la volan pe timp de iarna

Siguranta la volan pe timp de iarna

Iarna este un anotimp frumos, de poveste, cu multă zăpadă, cu miros de brad în case și care are o atmosferă aparte față de restul zilelor din an. Așadar, de ce nu ne-ar face plăcere sosirea ei? Ei bine, dacă suntem șoferi, nu multora dintre noi ne surâde vreme mohorâtă și toate neplăcerile care vin cu ea.

Nimănui nu-i convine să rămână înzăpezit și să înghețe de frig, la fel cum nimeni nu dorește să se trezească într-un șanț, din cauza gheții care acoperă carosabilul și care nu a fost înlăturată corespunzător. Iată, deci, numai două motive (destul de bune și de corecte) pentru care unii șoferi detestă, pur și simplu, iarna. Detestă este cuvântul potrivit, chiar dacă pare dur! Condusul se transformă acum într-o adevărată bătaie de cap.

Dacă nu suntem foarte atenți iarna, zăpada, gheața și vizibilitatea redusă ne pot da de furcă. În astfel de condiții, ce ar trebui să facem pentru a fi ceva mai pregătiți și pentru a putea trece fără probleme peste acest anotimp? Iată numai câteva sfaturi la care m-am gândit personal.

 

Verificarea cauciucurilor iarnaVerificarea cauciucurilor

Ținând cont că acestea sunt cele care vin în contact direct cu solul, cauciucurile trebuie să fie într-o stare ireproșabilă, indiferent de vremea de afară, dar mai ales iarna! Întrebarea mea este dacă ale tale merită sau nu o notă mare? Cum arată ele? Sunt noi, proaspăt cumpărate sau bine întreținute? Sau sunt foarte uzate și pe punctul de a se destrăma în mers?

Dacă nu se prezintă într-o condiție prea bună, este cazul să le schimbi imediat dacă nu ai făcut asta deja! Iarna nu trebuie să te joci cu siguranța ta, a pasagerilor tăi și a celorlalți participanți la trafic! Un cauciuc tocit poate cauza un accident destul de urât. Verifică mereu roțile înainte de a pleca de-acasă și, în cazul în care observi ceva suspect, du mașina la un service sau la o vulcanizare pentru o verificare amănunțită!

Ține la îndemână o racletă

racletaNu contează dacă iarna asta o să ningă sau nu, este bine să ai o racletă în mașină pentru a putea înlătura ușor gheața care se depune pe parbriz în timpul nopții. De asemenea, ar fi recomandat să te uiți și la nivelul de antigel ale mașinii și, dacă acesta a mai scăzut, să-l completezi la loc, altfel riști să-ți înghețe motorul, mai ales dacă vehiculul este parcat afară, în aer liber.

Stilul de condus

Poate că nu îți dai foarte bine seama, dar stilul tău de condus contează foarte mult, fiind cu atât mai important să-i acorzi atenție pe timp de iarnă. Pentru a evita orice incidente neplăcute în trafic, adaptează-ți manevrele la vremea de afară și la starea carosabilului. Ține cont de faptul că iarna nu este bine să frânezi foarte brusc sau să accelerezi tare, altfel mașina poate derapa.

Încearcă să conduci numai pe drumuri curate și nu te aventura pe unele pe care nu le cunoști și unde nu au ajuns încă utilaje de deszăpezire! După cum spunea, iarna nu este un anotimp foarte plăcută în care să șofezi, de aceea trebuie să fii mult mai pregătit și mai atent la fiecare mișcare pe care o faci.

În încheiere, mai trebuie menționat un lucru: nu uita de trusa de prim ajutor! Se poate dovedi foarte utilă în caz de urgență!

Beneficiile unui service auto facut la timpul lui

Beneficiile unui service auto facut la timpul lui

Service-ul auto ajuta companiile si oamenii sa-si inteleaga masinile, reparand si explicand ce sa faca pentru a evita alte probleme cu masina. Cand ai anumite probleme cu masina trebuie s-o repari.

Cel mai bun mod de a repara masina este sa o duci la un service auto. Beneficiile sunt in numar mai mare: o veche experienta acumulata in ani, piese si instrumente profesionale si altele. Piesele si produsele folosite in anumite service-uri auto sunt marca celor mai faimosi producatori de piese auto la nivel european si sunt atent selectionate de catre profesionisti, astfel incat tu o sa ai garantia ca vei beneficia cu adevarat de calitate. Cel mai recomandat este sa alegeti un service auto de calitate, pentru a evita sa mergi la mai multe service-uri pentru a-ti repara masina. Un service este si mai bun daca ofera diferite consilieri de service driverfriendly. Consilierea de service driverfriendly te ajuta sa intelegi ce se intampla cu masina ta, apoi iti dau toate variantele de reparare si te ajuta sa selectezi optiunea cea mai potrivita pentru tine. Un service auto bun reprezinta service-ul ce ofera o experienta foarte buna clientului, in care ii repara masina si ii explica cum sa evite viitoarele piedici a bunului mers al autovehicului. Se dau si niste detalii despre cost, piese, timp,  astfel clientul stie din timp la ce sa se astepte.

 

Lucrul de reparatie al fiecarei masini este atent supravegheat, operatiunile fiind executate in conformitate cu indicatiile din manualele de reparatii ale producatorilor. Se ofera o mare atentie controalelor si operatiilor executate, toate astea pentru certitudinea repararii tuturor defectiunilor si siguranta in exploatarea ulterioara a autoturismelor.

 

De multe ori, o vizita la un service poate prelungi durata de viata a masinii dumneavoastra, ii poate pastra performantele la un nivel optim, prelungeste viata componentelor, etc.

Este foarte important ca atunci cand alegem un service auto, acesta sa fie omologat, de cele mai multe ori acestea sunt echipate la standardele impuse de producatorii anumitor marci de masini, piesele auto sunt si ele originale astfel incat beneficiati pe deplin de calitatea unei astfel de reparatii.Personalul unui service auto omologat, are cunostinte tehnice la un nivel avansat, echipamente de diagnosticare beneficiaza de update-uri periodice astfel incat sa poata depisa orice problema tehnica care a survenit la masina dumneavoastra.

Prin achizitionarea de piese originale, aveti garantia ca aceste produse au fost supuse unor controale riguroase de calitate, care respecta standardele europene si normele in vigoare. Service-urile auto trebuie sa fie verificare si auditate de Registrul Auto Roman, pentru a obtine certificarea necesara repararii autovehiculelor. Astfel, sunt garantate serviciile de identificare, diagnosticare si reparatie ale oricarei masini.

In functie de orasul dumneavoastra, puteti avea lista tuturor service-urilor auto din zona, disponibila pe servicelist.

Se suspenda temporar productia Fiat Panda

Se suspenda temporar productia Fiat Panda

Fiat va suspenda temporar producția de automobile la uzina sa din Pomigliano, din sudul Italiei, între 16 și 27 octombrie 2014, din cauza cererii scăzute de pe piață. La această fabrică se construiește și modelul Panda. Această măsură este necesară, deoarece, spre sfârșit de an, vânzările de automobile par a încetini, conform declarațiilor lui Giuseppe Terracciano, secretar general al sindicatului Fim-Cisl din Napoli.

Cei de la Fiat au confirmat suspendarea temporară a producției de automobile Panda, dar au refuzat să mai ofere și alte detalii în această privință. Compania italiană se folosește, adesea, de schema de trimitere temporară acasă a muncitorilor, pentru a evita supra-producția în perioadele în care piața auto este mai înceată. Strategia în cauză este una susținută chiar de către statul italian. 1950 din cei 4500 de muncitori care lucrează la uzina din Pomigliano au acceptat deja așa-numitele contracte de solidaritate încă din luna martie, în care și-au dat acordul de a munci mai puține ore și de a fi plătiți cu un salariu mai mic în schimbul păstrării locului de muncă.

Uzinele Fiat din Italia lucrează la o capacitate mult mai scăzută decât cea obișnuită de mai mulți ani, în special de când piața auto din Europa a înregistrat o scădere a vânzărilor timp de 6 ani, revenirea acesteia fiind, în prezent, una mai lentă. Cu toate acestea, compania italiană de automobile a promis că toți muncitorii care au fost incluși în diverse scheme și strategii de trimitere temporară acasă, vor reveni la serviciu cât de curând, Fiat propunându-și să execute un plan ambițios de investiții pe 5 ani, prin care se așteaptă să-și crească vânzările globale cu 60 de procente, la 7 milioane de vehicule, încercând, totodată, și mărirea profitului net de 5 ori până în 2018.

Ford scade producția de Fiesta in Germania

Ford scade producția de Fiesta in Germania

Ford va reduce producția de Fiesta la uzina sa din Koln, Germania, în al patrulea trimestru, din cauza cererii scăzute de automobile din regiunile cheie ale pieței, au declarat de curând oficiali ai companiei americane. Aceasta va opri activitatea la uzina mai sus menționată pentru 11 zile, în octombrie și noiembrie, motivându-și alegerea făcută prin diminuarea vânzărilor înregistrate în a doua jumătate a acestui an.

Fiesta este modelul cel mai bine vândut al Ford din Europa. Vânzările de pe continent de hatchback-uri au crescut la 190816 bucăți în primele 7 luni ale anului în curs, de la 175433 în aceeași perioadă a lui 2013, conform datelor oferite de JATO Dynamics. Aceste creșteri au ajutat Fiesta să-și mențină poziția a doua de cel mai bine vândut vehicul din Europa, după Volkswagen Golf. Cei de la Ford vor aplica pentru primirea unor subvenții de la statul german sub așa numitul „Kurzarbeit” sau program de muncă redus, reducerea producției de mașini urmând să afecteze 4000 de muncitori de la fabrica din Koln. În total, aici lucrează 17300 de oameni.

Strategia programului redus de lucru a fost folosită de multe companii germane care s-au confruntat cu dificultăți în timpul crizei din 2008-2009, ceea ce le-a permis să-și păstreze muncitorii prin scăderea orelor de muncă ale acestora când uzinele nu funcționau la capacitate maximă, guvernul fiind cel care compensa o parte din salariile pierdute de aceștia.

Per total, înmatriculările de vehicule de pasageri în Uniunea Europeană au crescut cu două procente în august, la 701118 mașini, după datele furnizate de cei de la ACEA. Unii analiști, totuși, sunt nemulțumiți și chiar îngrijorați de această creștere, deoarece, spun ei, vânzările par să încetinească în regiune. Cererea de autovehicule a scăzut în Germania, Franța și Italia, toate trei făcând parte din topul celor 5 piețe auto din regiune. Vânzările Ford în Europa au crescut cu 15% în august, la 48628 de vehicule.

Vanzarile de masini noi in Germania, Franta si Italia au scazut in august

Vânzările de mașini noi în Germania, Franța și Italia au scăzut ușor în august, aceasta fiind, pentru toate cele trei piețe, o lună mai slabă, în care mai toată lumea se gândește mai mult la vacanță decât la cumpărarea unei mașini. În Spania, situația este un pic mai bună, vânzările fiind în creștere datorită anumitor facilități oferite de stat cumpărătorilor de vehicule noi.

Înmatriculările de automobile în Germania s-au diminuat cu 0,4 procente, la 213092 bucăți, în mare parte pentru că luna august a acestui an a fost cu mai scurtă decât aceeași lună a anului precedent, conform afirmațiilor făcute de către Agenția Federală de Transport germană. Per total însă, se pare că numărul de vehicule înmatriculate a fost un pic în creștere, cu 3%, ajungându-se la 2,02 milioane de unități vândute.

Matthias Wissman, președintele Asociației Industriei Auto din Germania (VDA), a declarat că el se așteaptă ca sectorul auto să-și atingă ținta de vânzări stabilită anul acesta, de 3 milioane de vehicule, însemnând o creștere cu 50000 de unități mai mare față de 2013. Înmatriculările în Franța au scăzut și ele cu 3% luna trecută, la 83340 de vehicule. În primele opt luni ale anului în curs, înmatriculările reușiseră să se ridice cu două procente, conform Asociației Industriei Auto din Franța.

În Italia, vânzările de mașini s-au micșorat cu 0,2 procente, ajungând la 53191 unități luna trecută. Per total, situația este mai bună, înregistrându-se o creștere a acestora pe 8 luni cu patru procente, la 925393 vehicule. Pentru restul anului, producătorii auto așteaptă o ușoară creștere a vânzărilor, sperând ca, la finalul lui, să poată atinge cifra de 1,35 milioane de unități, ceva mai bine decât în 2013, când s-au vândut 1,3 milioane de mașini.

Spania este printre acele țări care nu s-a încadrat pe aceeași spirală descendentă ca vecinele ei, având un succes mai mare la vânzările de automobile. Aici, procentul mașinilor noi achiziționate în luna august a crescut cu 14%, la 45355 mașini. Piața auto a primit un ajutor din partea guvernului, care oferă fiecărui cumpărător o reducere de 2000 de euro pentru o mașină nouă în schimbul casării celei vechi.

În luna precedentă, s-a înregistrat a 12 a creștere consecutivă a vânzărilor în Spania, iar în primele opt luni, procentul a ajuns la 16% (583663 unități).

Nissan Leaf-look nou si autonomie mai mare

Nissan Leaf-look nou si autonomie mai mare

Nissan lucrează deja la crearea noi generații Leaf, concentrându-și atenția pe îmbunătățirea autonomiei cu o nouă tehnologie pentru baterii și pe conceperea unui nou look, de asemenea. Noul model Leaf își va face prezența pe piață începând cu sfârșitul lui 2016, prețul său pornind de la aproximativ 21350 de euro.

Este clar că apariția modelului S de la Tesla – cu o autonomie de 499 de kilometri – a schimbat foarte mult piața mașinilor electrice, determinându-i pe cei de la Nissan să umble și ei la autonomia lui Leaf, care, în prezent, este de doar 136 de kilometri. Ni se promite că noua tehnologie ce va fi încorporată în bateriile care vor fi instalate pe noul model Leaf și care oferă o mai bună densitate a energiei furnizată, vor crește autonomia acestuia la 298 de kilometri.

Cel mai probabil, vor exista și baterii mai mici, care vor permite parcurgerea unei distanțe mai reduse, la fel cum oferă și cei de la Tesla, prin versiunile lor de 60, respectiv, 85kWh. Noua tehnologie pentru baterii a celor de la Nissan va fi implementată și pe Infiniti.

Brandul de lux al Nissan a făcut deja pași importanți spre dezvoltarea unui model de mașină complet electrică, prin prezentarea, la Salonul Auto de la New York, din acest an, a conceptului LE. Posibil ca acesta să fie disponibil pe piață pe la jumătatea anului 2016.

Se pare că designerii de la Nissan au realizat că un automobil electric nu trebuie să arate urât, neobișnuit sau ciudat, ei vizând, pentru noile modele, un aspect ceva mai convențional. Cu toate acestea, autonomia sporită și lookul reîmprospătat nu sunt singurele lucruri care ar trebui să crească vânzările modelului Leaf. Mai este nevoie și de o infrastructură de stații de reîncărcare, acestea jucând un rol foarte important.

Tesla oferă deja astfel de stații de reîncărcare, denumite Supercharger, unde încărcarea bateriei unei mașini electrice durează doar 30 de minute. O rețea de astfel de stații va fi gata și va acoperi tot teritoriul Marii Britanii (deocamdată) până la anul. Șeful Tesla, Elon Musk, a spus că le va permite și proprietarilor altor mărci de mașini să-și „alimenteze” vehiculele de la stațiile companiei, atât timp cât producătorii respectivelor mașini nu îi vor taxa pe conducători pentru acest lucru.

Galerie foto Nissan Leaf

 

Ford planuieste o noua serie de masini hibride

Ford planuieste o noua serie de masini hibride

Compania Ford plănuiește să introducă un nou hibrid spre sfârșitul anului 2018 care să concureze cu Toyota Prius, au spus două surse din interiorul firmei americane. Mașina de tip compactă va fi primul model hibrid „dedicat” – adică, primul vehicul conceput pentru a fi vândut exclusiv sub titulatura de hibrid, și nu o variație a unui model deja existent pe benzină, au declarat aceleași surse citate și mai sus.

Noul hibrid, căruia i-a fost atribuit codul de producție C240, va fi construit pe arhitectura compactă globală C2, aceeași pe care vor urma să fie construite și viitoarele generații de Focus și Escape. Ford dorește ca, odată ce producția noii mașini va începe, să o poată oferi pe aceasta în mai multe variante de caroserie, la fel cum face, în prezent, Toyota cu Prius.

Hibridul de la Ford ar putea apărea pe piață în 2019, la 21 de ani după introducerea modelului Prius în Japonia. Între timp, Toyota pregătește noua sa generație de Prius, a patra, pentru a fi prezentată spre sfârșitul acestui an. Purtătorul de cuvânt al Ford, Chris Preuss, a ținut să declare că nu dorește să facă nici un fel de comentarii despre speculațiile legate de viitoarele produse ale companiei sale.

O parte din tehnologia hibridă, inclusiv motoarele și bateriile, vor fi adaptate de la modelele hibride existente deja în familia Ford. Totuși, pentru noul hibrid ce va apărea în 2019, se vor face unele modificări, menite să îmbunătățească autonomia și consumul de carburant.

Ford, la fel ca și celelalte mari companii producătoare de autovehicule, a investit foarte mulți bani în tehnologia hibridă pentru a putea răspunde la standardele din ce în ce mai ridicate din America de Nord, Europa și Asia referitoare la emisiile de poluanți și economia de combustibil, care devin foarte stricte.

Cu toate acestea, cererea de mașini hibride de pe piață nu este atât de mare pe cât se preconiza. În Statele Unite, vânzările Chevrolet Volt au ajuns la un total de 10635 de vehicule în primele 7 luni ale acestui an, coborând cu 9 procente față de anul precedent, chiar și după ce reprezentanțele au oferit discounturi masive.

Vânzările Ford C-Max au scăzut și ele cu mai bine de 29 de procente în primele 7 luni ale lui 2014, la 16444 de vehicule, iar cele ale Fusion (versiunea hibridă) au urcat cu 24 de procente, la 31092 vehicule.

Toyota Prius, care se vinde în America de Nord încă din 2000, rămâne în continuare lider pe piețele globale. În SUA, în primele 7 luni ale acestui an, au scăzut cu 11%, la 127776. Anul trecut, vânzările globale ale Prius au ajuns la 400000 de vehicule.

O parte din succesul modelului Prius se datorează faptului că Toyota face eforturi pentru a construi o familie de modele hibride „verzi” diferite, care pornesc de la micuțul hatchback Prius C și ajung până la Prius V. Prețul unui Prius pleacă de la aproximativ 20000 de dolari.

Pe de altă parte, prețul de vânzare al unui Chevrolet Volt este cel care îl ține pe acesta în loc la vânzări. Chiar și după ce prețul a fost redus cu 5000 de dolari anul trecut, versiunea cea mai ieftină a lui pleacă de la aproximativ 35000 de dolari.

Volkswagen va lansa un nou model golf in 2017

Volkswagen va lansa un nou model golf in 2017

Volkswagen plănuiește să lanseze a opta generație a celui mai bine vândut model al său, Golf, în 2017, la doar 5 ani de la prezentarea ultimei generații, a șaptea.

„Auto motor und sport”, o revistă auto din Germania, a spus că noul Golf, care va fi ceva mai jos și mai lat decât cel care se produce în prezent, va arăta foarte diferit față de generația a șaptea, modificările incluzând faruri față și stopuri restilizate.

Volkswagen va oferi și alte opțiuni noi la capitolul siguranță, după cum ar fi parcarea automată și frânarea automată cu recunoașterea pietonilor, acestea fiind disponibile și pe modelul Passat, care va putea fi achiziționat începând cu sfârșitul anului în curs. Dotările din categoria divertisment sunt, printre altele, un heads-up dislpay și tehnologia Mirror-Link (ambele împrumutate de la Passat), ce îi permite șoferului să aibă acces la telefonul mobil și să folosească diverse aplicații prin intermediul display-ului cu touchscreen.

La fel ca și actuala generație, noul Golf se va construi pe arhitectura generică MQB a celor de Volkswagen, arhitectură care mai este folosită și pentru Seat Leon, Skoda Ocatvia și Audi A3.

În încercarea de a reduce consumul de carburant, Volkswagen lucrează la o generație nouă de motoare, mai ecologice, și va reduce și greutatea mașinii cu 50 de kilograme. Adițional, compania germană mai poate oferi și un motor mai economic, cel în 3 cilindrii, care este în prezent în dotarea modelului subcompact Polo.

Cei de la Volkswagen nu au dorit să facă nici un comentariu cu privire la data la care noul Golf va fi disponibil și pe piețele din Statele Unite. Acest vehicul este cel mai bine vândut din Europa, în primele 7 luni ale lui 2014 vânzările ajungând la 312177 mașini, reprezentând o creștere cu 14 procente.

În SUA, vânzările Volkswagen Golf au scăzut cu 29 la sută în acest an, la 13915 mașini.