Dacia Sandero se tine bine in topul fiabilitatii realizat de Automobil Clubul German (ADAC). Datele pe 2012 arata ca Sandero se mentine in topul cinci al celor mai fiabile masini de clasa B, devansand modele precum Volkswagen Polo, Opel Corsa, Toyota Yaris sau Ford Fiesta. Oile negre in aceasta clasa sunt Hyundai i20, Honda Jazz si Fiat Punto, iar cele mai fiabile au fost Nissan Micra, MINI si batranul Peugeot 206.

Despre Dacia Sandero nemtii de la ADAC spun ca cele mai frecvente probleme sunt legate de baterie, bobinele de inductie, alternator si electromotor.

Iata mai jos un top 23 al fiabilitatii in segmentul B (clasa mica).

TOP ADAC 2012 clasa mica (sursa - ADAC)

In clasa mini (segmentul A) cel mai bine stau Volkswagen Fox, Ford Ka si Citroen C1, iar cel mai rau Fiat 500 (desi imparte aceeasi platfoma cu Ka), smart fortwo si Chevrolet Matiz.

TOP ADAC 2012 clasa mini (sursa - ADAC)

Interesante sunt si datele din clasa compacta, unde BMW X1 face legea, urmat de Citroen C4 Picasso si BMW Seria 1. Aceasta categorie mai generala realizata de ADAC include si modele Dacia Duster si Dacia Logan, care se afla in a doua parte a clasamentului. La ambele au fost identificate probleme cu pompele de combustibil, bujii, baterii, bobine de inductie si altele.

 

TOP ADAC 2012 clasa compacta (sursa - ADAC)

In clasa medie Audi Q5 este pe primul loc, urmat de BMW X3 si Audi A5, iar printre cele mai putin fiabile se numara Ford S-Max, Ford Mondeo si Hyundai ix35.

TOP ADAC 2012 clasa medie (sursa - ADAC)

In categoria limuzinelor cel mai fiabil model este Audi A6, iar cel mai putin fiabil Skoda Superb.

TOP ADAC 2012 clasa mare (sursa - ADAC)

Aceste topuri de mai sus sunt realizate de ADAC in baza defectele tehnice care au necesitat interventia echipelor mobile ale ADAC, la solicitarea expresa a proprietarilor. Accidentele sau alte evenimente de acest gen nu au fost luate in calcul. In total, ADAC a avut peste 2,5 milioane interventii in 2012, pentru mai mult de jumatate de milion de masini.

Masinile incluse in topurile ADAC nu au fost mai vechi de sase ani, tinandu-se cont doar autovehicule ale caror specificatii tehnice au ramas neschimbate cel putin trei ani, care au fost comercializate intr-un numar mai mare de 10.000 exemplare pe an.

 

Stire preluata de pe : http://0-100.hotnews.ro/2013/05/10/top-cele-mai-fiabile-masini-in-germania-ce-defecte-au-gasit-nemtii-la-dacia-sandero/

Distribuie acest articol: