carvertical VIN

Skoda se bazează pe noile modele și pe modificările estetice aduse reprezentanțelor pentru a-și îmbunătăți vânzările în China în acest an și pentru a-și ajuta compania mamă, Volkswagen, să devină, astfel, cel mai mare producător de mașini din lume.

Compania cehă se așteaptă ca noul Rapid Spaceback, următoarea generație de Octavia și noua versiune de Yeti să ridice procentul vânzărilor cu peste 10% până la sfârșitul anului. Prin atingerea țintei de vânzări, Skoda ar reuși să iasă din pasa proastă în care se află în China, ea fiind unul dintre cele două brand-uri principale străine, alături de Suzuki, care au avut un declin în livrări pe această uriașă piață auto în ultimul an.

La nivel național, în China s-au cumpărat cu 16% mai multe mașini decât în anul precedent. Skoda a vândut 227000 de bucăți anul trecut, acestea reprezentând un procent cu 4% mai mic decât în 2012. Livrările au crescut cu 8% în primele 5 luni ale acestui an. Skoda dorește să-și dubleze livrările de automobile către China până în 2018, încercând să ajute Volkswagen să depășească la acest capitol Toyota, în anul respectiv.


 

Cea mai bine vândută mașină de la Skoda, Octavia, are un preț de pornire de 119000 yuani (19000 dolari), iar Volkswagen Lavida, unul dintre cele mai populare sedanuri de pe piața chineză, costă 107800 yuani (17368 dolari). Ținând cont de aceste prețuri, dacă Skoda dorește să aibă o creștere cât mai favorabilă, atunci ea va trebui să evite să intre în concurență cu propria companie-mamă, care este percepută a fi una dintre cele mai prestigioase firme de inginerie germană.

Consumatorii chinezi cred cu tărie în mărcile germane, însă, din punctul lor de vedere, Skoda nu prea se încadrează la această categorie. Potrivit lor, ei ar prefera oricând să cumpere o mașină de la Volkswagen, decât una de la Skoda, dacă prețul acestora ar fi similar sau destul de apropiat. Aparent, aceștia pun mai mult accent pe calitatea oferită de vehiculele comercializate sub sigla Volkswagen decât pun pe alte mărci din aceeași familie.


 

Pentru a-și atinge țintele de vânzări, Skoda are nevoie de mai mulți posesori de mașini ale acestei mărci, precum este, de exemplu, Zhou Wen, care conduce o Octavia de 6 ani. Acesta declară că automobilul merge foarte bine și că nu a avut nici o problemă cu el până acum. El este foarte mulțumit de achiziția făcută și se felicită pentru faptul că a ales o Skoda în favoarea unui Ford Focus.

De asemenea, Skoda dorește să-și crească numărul de clienți prin extinderea numărului de reprezentanțe cu cel puțin 10%, la 360 până la sfârșitul anului în curs. Noile clădiri ce se vor construi vor fi ma bine iluminate în interior și vor avea o amplasare mult mai bună pentru a atrage potențialii clienți.

Distribuie acest articol: