Ford va reduce producția de Fiesta la uzina sa din Koln, Germania, în al patrulea trimestru, din cauza cererii scăzute de automobile din regiunile cheie ale pieței, au declarat de curând oficiali ai companiei americane. Aceasta va opri activitatea la uzina mai sus menționată pentru 11 zile, în octombrie și noiembrie, motivându-și alegerea făcută prin diminuarea vânzărilor înregistrate în a doua jumătate a acestui an.
Fiesta este modelul cel mai bine vândut al Ford din Europa. Vânzările de pe continent de hatchback-uri au crescut la 190816 bucăți în primele 7 luni ale anului în curs, de la 175433 în aceeași perioadă a lui 2013, conform datelor oferite de JATO Dynamics. Aceste creșteri au ajutat Fiesta să-și mențină poziția a doua de cel mai bine vândut vehicul din Europa, după Volkswagen Golf. Cei de la Ford vor aplica pentru primirea unor subvenții de la statul german sub așa numitul „Kurzarbeit” sau program de muncă redus, reducerea producției de mașini urmând să afecteze 4000 de muncitori de la fabrica din Koln. În total, aici lucrează 17300 de oameni.
Strategia programului redus de lucru a fost folosită de multe companii germane care s-au confruntat cu dificultăți în timpul crizei din 2008-2009, ceea ce le-a permis să-și păstreze muncitorii prin scăderea orelor de muncă ale acestora când uzinele nu funcționau la capacitate maximă, guvernul fiind cel care compensa o parte din salariile pierdute de aceștia.
Per total, înmatriculările de vehicule de pasageri în Uniunea Europeană au crescut cu două procente în august, la 701118 mașini, după datele furnizate de cei de la ACEA. Unii analiști, totuși, sunt nemulțumiți și chiar îngrijorați de această creștere, deoarece, spun ei, vânzările par să încetinească în regiune. Cererea de autovehicule a scăzut în Germania, Franța și Italia, toate trei făcând parte din topul celor 5 piețe auto din regiune. Vânzările Ford în Europa au crescut cu 15% în august, la 48628 de vehicule.