Noile utilitare Vito de la Mercedes Benz

Noile utilitare Vito de la Mercedes Benz

Cu câteva zile în urmă, au debutat pe piață noile utilitare Vito de la Mercedes-Benz. Pentru aceia dintre voi care nu au aflat încă, acestea sunt niște mașini de mărime medie, utilizate în scopuri comerciale. Sau, mai pe scurt și mai pe înțeles oricărui român, sunt niște dubițe. Sursa de inspirație pentru ele sunt utilitarele de pasageri din clasa V.

Noile modele Vito vor concura pe multe dintre piețele auto din lume cu rivale precum Fiat Ducato, Ford Transit sau cele din gama NV de la Nissan. Probabil că o parte dintre cei care citesc acest articol se întreabă de unde provine acest nume, Vito. În general, Mercedes-Benz alege să-ți denumească un pic diferit modelele pe care le produce.

În cazul utilitarelor despre care discutăm acum, numele lor vine de la orașul Vitoria, din Spania, acolo unde se produc o parte din vehiculele comerciale ale celor de la Mercedes Benz. Modelele Vito ale anului 2015 sunt disponibile în 3 versiuni: Vito Tourer, Vito Crew și modelul Vito pentru marfă, fără geamuri laterale și lunetă.

Tourer este versiunea pentru pasageri, disponibilă în 3 nivele de echipare, pe când celelalte două versiuni sunt exclusiv destinate transportului de marfă. Mașinile dispun de tracțiune față, spate și integrală și se pot achiziționa cu unul dintre cele patru motoare diesel puse la dispoziție de Mercedes.

Motorul de 1,6 litri diesel vine în două variante: cea de 88 de cai putere (cunoscută sun denumirea de Vito 109 CDI) și cea de 114 cai putere (Vito 111 CDI). Dacă ați dori să folosiți o asemenea mașină pentru tractat, atunci cel mai bine ar fi să alegeți motorul ceva mai mare, de 2,15 litri, care are, la rândul său, două versiuni: cea de 136 de cai putere, respectiv cea de 163 de cai putere.

Cel mai puternic motor diesel va fi cel de 190 de cai putere. Toate modelele au o cutie manuală standard cu 6 rapoarte, însă există posibilitatea de a putea opta și pentru o cutie automato, numită 7G-TRONIC PLUS, cu 7 rapoarte. Conform celor de la Mercedes, aceasta este singura cutie automată ce dispune de un convertor de cuplu și care are 7 viteze din lume!

Galerie Foto:

Sursa Foto: Copyright 2014 Drew Phillips / AOL

 

Primele imagini Oficiale cu Noul Model Mercedes-Benz GLA

Primele imagini Oficiale cu Noul Model Mercedes-Benz GLA

 Noul Mercedes-Benz GLA, cel mai mic SUV al marci premium germane, debuteaza in premiera mondiala la Salonul Auto de la Frankfurt (10-22 septembrie). GLA va fi disponibil in showroom-uri incepand cu prima parte a anului 2014 .

Mercedes-Benz GLA Sketch Revealed Ahead of Shanghai Premiere

GLA are 4.417 mm lungime, 1.804 mm latime, 1.494 mm inaltime si un coeficient aerodinamic Cd 0,29.

Masina beneficiaza de scaune spate cu spatare reglabile si rabatabile complet (pentru a crea o podea plata) si un portbagaj de 421/836 litri.

Gama de motorizari pe benzina include propulsoare de 1,6 litri (GLA 200 de 156 CP) si 2 litri (GLA 250 de 211 CP). Un singur propulsor turbo diesel de 2,2 litri este oferit in doua versiuni de putere, 136 CP (GLA 200 CDI cu 300 Nm cuplu maxim) si 170 CP (GLA 220 CDI cu 350 Nm cuplu maxim).

Mercedes-Benz GLA poate avea tractiune pe rotile din fata sau integrala (4MATIC). Sunt disponibile o cutie de viteza manuala cu 6 trepte si una automatizata, cu dublu ambreiaj (7G-DCT).