Biciclete pliabile. Utile sau nu?

Biciclete pliabile. Utile sau nu?

Te bate gândul să îți iei o bicicletă pliabilă, dar nu știi dacă faci sau nu cea mai bună alegere? Iată mai jos câtev argumente care te vor ajuta să scapi de dilemă.

Le-ai văzut pe toate site-urile de biciclete și ți-a sărit în ochi faptul că au roțile de dimensiuni mici și greutate mai mult decât acceptabilă. Ai văzut apoi că poți avea și o bicicletă de dimensiuni normale care se poate plia fără probleme. Însă, cu toate acestea, nu poți să te decizi dacă merită să cumperi una? În acest caz rândurile de mai jos îți vor fi de ajutor

Avantaje biciclete pliabile

1. Navetă

Atunci când faci naveta casă-birou cu bicicleta poate fi destul de dificil să o depozitezi pe aceasta undeva. Nu mai spun că nu poți urca cu ea în autobuz, metrou sau tramvai.

Dar cu o bicicletă pliabilă poți face toate acestea. Te duce fără probleme acolo unde ai nevoie, o poți strânge din câteva mișcări și lua cu tine în mijlocul de transport atunci când nu poți parcurge toată distanța pană la muncă doar pe bicicletă.

În plus, odată ajuns la birou, nu îți vei mai face griji cu privire la parcare și sisteme antifurt. O iei cu tine în birou și ai scăpat de-o grijă. Și în afară de faptul că o ferești de hoți, o ții la adăpost și de intemperii, asta prelungindu-i semnificativ durata de viață.

2. Vacanță

Adori să mergi la munte, la mare ori în afara țării și să îți iei și bicicleta cu tine? Evident că poți închiria oricând una, dar faptul că ai propria bicicletă îți dă un plus de libertate. Și mai economisești și ceva bănuți.

Dar dacă bicicleta normală este mai dificil de transportat și trebuie neapărat să investești într-un suport special, pe cea pliabilă o poți pune rapid în portbagaj chiar dacă ai o mașină mică.

3. Depozitare

Dacă niciuna din variantele de mai sus nu este pentru tine, atunci poate problema depozitării bicicletei te atinge în vreun fel. În cazul în care locuiești la bloc cu siguranță te-ai confruntat cu această problemă.

Ajungi seara acasă și te întrebi dacă să riști și de această dată și să îți lași bicicleta pe casa scării. Sau, mai bine să o cari până sus, la etajul patru? Să te cerți și în seara aceasta cu mama ori soția că bagi bicicleta murdară în casă după ce ea a făcut toată ziua curățenie?

Poți scăpa simplu și rapid de aceste dileme comune tuturor celor care au o bicicletă, alegând să îți achiziționezi o bicicletă pliabilă. Poate va trebui să suplimentezi un pic bugetul pentru a lua un model de calitate, dar pe de altă parte gândește-te că economisești nervi (și ai tăi și ai mamei/soției/iubitei) și ocolești certuri inutile.

Acestea sunt principalele avantaje ale bicicletei pliabile, dar cu timpul vei mai descoperi și altele, la fel de interesante.

Cat costa noul Gord GT?

Cat costa noul Gord GT?

Ținând cont de faptul că Ford a prezentat deja noul său supercar GT350R la Târgul Auto de la Detroit, întrebarea imediat următoare care se pune, în mod natural, este cât va costa modelul ce urmează să ajungă la reprezentanțe în 2016? Până acum, oficialii de la Ford nu au răspunsă încă, deși au fost abordați pe această temă de mai multe reviste de profil. Totuși, au ținut să precizeze că GT-ul se va afla cam la același nivel de preț cu alte autovehicule, cum ar fi Lamborghini Huracan ($237000), Ferrari 458 Speciale ($298000) și McLaren 650S ($265000).

Dacă ar fi să speculăm, am putea spune că Ford GT este posibil să se vândă cu o sumă care se va apropria, probabil, de 250000 de dolari. Știu că pentru mulți dintre noi pare colosal, dar, comparativ cu alte rivale, noul GT are un preț rezonabil, la cei 600 de cai putere pe care îi ascunde sub capota motorului. Modelul de mai vechi al aceleași mașini costa, în 2005, 150000 de dolari (asta ar fi cam 180000 de dolari în prezent).

Deci, dacă și noua generație se menține undeva la 2-300000 de dolari, nu văd nici un motiv pentru care Ford nu ar putea să vândă mai tot ceea ce produce, mai ales la dotările pe care le oferă mașina. Compania americană nu a menționat încă numărul de GT-uri care urmează a fi produse și nici pentru cât timp se vor fabrica.

Dar aceasta este o întrebare și un subiect care, poate, vor fi tratate într-un alt articol, pe viitor. Dacă mai apar alte vești interesante cu privire la Ford GT, voi reveni cu ele la momentul oportun!

Scaunele auto pentru copii, de doua ori mai murdare ca o toaleta

Un nou studiu efectuat pe scaunele auto pentru copii a scos la iveală faptul că acestea sunt contaminate cu un număr mare de germeni și bacterii. Acestea au în ele de două ori mai multe microorganisme periculoase pentru sănătatea umană în comparație cu o toaletă obișnuită, conform cercetătorilor de la Universitatea din Birmingham.

Scaunele care au fost analizate de către ei aveau nu mai puțin de 100 de germeni pe centimetru pătrat, în timp ce într-o toaletă, pe aceeași suprafață, se găsesc numai 50. Printre bacteriile identificate, s-au aflat și E.coli, dar și salmonella. Oamenii de știință de la Universitatea din Birmingham au mai analizat și alte 20 de vehicule și locuințe, concluzionând că mașinile conțin un număr foarte mare de bacterii și ciuperci periculoase pentru sănătatea noastră.

Una dintre cele mai murdare și mai infestate zone dintr-o mașină este cea a pedalelor, la șofer și cea a pasagerului, acolo unde se țin, de regulă, picioarele. Aici, rezidă mai multe mii de germeni pe centimetrul pătrat. În sprijinul acestui studiu efectuat de Universitatea din Birmingham, au venit și cei de la Continental Tyres, care au făcut un sondaj printre 2000 de șoferi, aflând, în urma acestuia, că jumătate din ei conduc o mașină plină de dezordine, în timp ce unul din 10 șoferi a recunoscut că, din cauza haosului din mașină, au fost implicați într-un accident rutier sau au reuști în ultimul moment să evite unul.

Aproape două treimi dintre conducătorii auto nu sunt deloc conștienți de riscurile de sănătate la care se expun, iar unul din 5 nu-și curăță mașini în interior mai mult de o dată pe an, în general când urmează să o ducă la service.

Mark Griffiths, expert în siguranță la Continental, a declarat că dezordinea și germenii sunt un adevărat pericol pentru șoferi. Imaginați-vă cum ar fi să vi se rostogolească o sticlă goală sau o cutie de suc sub pedala de frână într-o situație de urgență!

3 din cele 8 masini avariate in urma caderii in groapa de sub podeaua muzeului Corvette vor fi restaurate

General Motors și Muzeul Național Corvette vor restaura 3 dintre cele 8 mașini Chevrolet Corvette care au fost avariate în februarie, după ce au căzut în gaura imensă care a apărut sub podeaua muzeului din orașul Bowling Green, statul Kentucky.

Chevrolet a declarat că va repara prototipul Corvette ZR1 din 2009, poreclit și Diavolul Albastru, un model aniversar cu numărul 1 milion din 1992 și un Corvette din 1962, sub supravegherea muzeului. General Motors va oferi un ajutor financiar de 250000 de dolari muzeului pentru a se putea recupera de pe urma stricăciunilor provocate de surparea podelei.

Muzeul Național Corvette este situat la o distanță de o oră în direcția nord de orașul Nashville, aniversarea acestui de 20 de ani fiind sărbătorită chiar weekendul trecut. Restul mașinilor care au suferit diverse avarii în urma căderii în groapa de sub podeaua muzeului nu vor fi restaurate, decizia luată de General Motors fiind aceea de a le păstra pe acestea în starea în care se află, pentru a marca și a păstra importanța istorică a mașinilor și a evenimentului în care au fost implicate.

Ele vor deveni parte a unei expoziții pe care muzeul o va pune la dispoziția vizitatorilor în viitorul apropiat. Mark Reuss, un oficial din cadrul companiei General Motors, a declarat că scopul acestei acțiuni este acela de a ajuta muzeul să-și revină de pe urma dezastrului și de a repara, dacă se poate, toate cele 8 mașini afectate de incident.

Totuși, Reuss este de părere că nu se va putea face restaurarea tuturor celor 8 modele, deoarece unele din ele au suferit avarii mari și nu ar mai fi practic să se încerce aducerea lor la starea inițială. În acest caz, este mai bine ca valoarea lor istorică să fie păstrată exact în forma în care ele se găsesc în prezent.

Wendell Strode, directorul executiv al muzeului Corvette, a spus și el că fanii acestei mărci din toată lumea ar dori ca mașinile să nu fie restaurate sau reparate, deoarece întâmplarea prin care au trecut și stricăciunile pe care le-au suferit sunt acum parte din istoria lor, iar repararea lor nu ar duce decât la negarea evenimentului care s-a produs.

General Motors și muzeul nu au ales încă un atelier responsabil pentru restaurarea celor trei modele vizate și nu au stabilit nici data la care ar trebui să înceapă această operațiune. Oficialii muzeului Corvette au deci sâmbătă ca groapa care s-a deschis sub podea să fie astupată. Aceasta măsoară 14 metri lățime, 18 lungime și 10 adâncime, curiozitatea stârnită de aceasta fiind cea care a mărit numărul vizitatorilor, dar și profitul pe care muzeul l-a avut de pe urma acestora, prin vânzarea de obiecte cu tematică auto.

Inițial, s-a dorit ca această groapă să nu fie astupată, păstrându-se măcar o parte din ea deschisă, oficialii muzeului dorind chiar să pună în ea una dintre mașinile avariate, ca amintire a celor întâmplate. Această idee nu a avut succes, din motive de siguranță a structurii clădirii muzeului și din cauza costurilor de întreținere mari ale acesteia.

Apariția gropii a fost detectată prima dată de senzorii de mișcare și de personalul de securitate al muzeului la ora 5:44 dimineața, în data de 12 februarie 2014. În ea au căzut 8 vehicule istorice Corvette. Două dintre ele erau împrumutate muzeului de către GM, în timp ce restul sunt proprietatea muzeului.

Primul Range Rover produs vreodată va fi scos la licitație

Primul Range Rover produs vreodată va fi scos la licitație

Primul model Range Rover produs vreodată de către englezi va fi scos la licitație și se așteaptă ca el să fie vândut cu o sumă care se învârte în jurul a 140000 lire sterline.

Range Rover se află în producție de peste 45 de ani, iar primul vehicul care a iești de pe porțile uzinei va fi vândut în curând, mai exact, în septembrie 2014 la o licitație organizată de casa de licitații The Salon Prive. Mașina are numărul de serie 001. A fost construită cândva între 24 noiembrie și 17 decembrie 1969, cu 6 luni înainte de data oficială de lansare a modelului Range Rover.

Primul proprietar al ei a fost Michael Furlong, cel care a și creat două clipuri video de promovare a acestui model. Din cauza faptului că și-a tot schimbat deținătorii și a suferit revopsiri și unele reparații de-a lungul anilor, numărul de serie 001 se pierduse. Din fericire, mașina a fost redescoperită de proprietarul actual în anii ’90 și a fost complet restaurată la forma inițială pe o perioadă de 6 ani.

Restaurarea a inclus și vopsirea ei în culoarea originală, verde măsliniu. În ciuda faptului că are un istoric care a inclus schimbarea multor proprietari, recondiționări, revopsiri și reparații, primul Range Rover britanic are încă motorul, cutia de viteze, punțile, șasiul și capota din aluminu originale.

Se estimează că această mașină va fi scoasă la licitație și se va vinde cu un preț cuprins între 100000 și 140000 de lire sterline.

Cum poti castiga bani pe net cu Viespar .ro

Cum poti castiga bani pe net cu Viespar .ro

Ce este, în primul rând, Viespar.ro?

În doar câteva cuvinte, Viespar.ro este una dintre cele mai complexe platforme de tip GPT (Get Paid To) din România la ora actuală, unde poți primi bani pentru a rezolva diverse task-uri care sunt, de cele mai multe ori, destul de simple. Nu ai nevoie de programe speciale pe care să le instalezi pe calculatorul tău, nu trebuie să fii expert într-un anumit domeniu, iar aceste task-uri pe care le ai la dispoziție se pot rezolva simplu, în câteva secunde, din fața calculatorului, indiferent că ești acasă, într-o sală de interent sau la serviciu.

Ce trebuie să faci pentru a rezolva task-uri?

Mai întâi de toate, ai nevoie de un cont de utilizator pe siteul Viespar.ro. Ți-l poți face în mod absolut gratuit, nu trebuie să plătești nimic iar procesul de înscriere pe site nu durează mai mult de 5 minute! După ce contul tău a fost creat, vei primi, pe viitor, pe adresa ta de email, dar și pe site, o serie de task-uri ce trebuie rezolvate pentru a primi bani. Odată ce ajungi la suma minimă de 50 de dolari, poți face o solicitare de plată pentru a primi banii ce ți se cuvin.

Se pot câștiga mulți bani cu Viespar.ro?

Da și nu. Totul depinde de cât de mult timp ești dispus tu să investești în rezolvarea de task-uri și de câți referrali reușești să aduni. În caz că nu ești familiar cu acest termen, un referral este acea persoană pe care tu o înscrii pe siteul Viespar.ro, printr-un link special care îți este alocat la momentul în care îți faci tu cont pentru prima dată și care îți aduce, la rândul ei, bani ție (un anumit procent).

Dacă vrei să câștigi mai mulți bani, încearcă să rezolvi cât mai multe task-uri ai disponibile și promovează-ți linkul de referral pe Facebook, Twitter, forumuri sau fă-ți un site sau blog personal în care să scrii despre această oportunitate de a câștiga bani pe net. Nu uita să plasezi, pe blogul sau siteul respectiv, link-ul de referrali pentru a te asigura că toate persoanele care se înscriu pe site îți vor aduce ție banii pe care îi meriți și nu altei persoane!

Pin It on Pinterest