Cat costa noul Gord GT?

Cat costa noul Gord GT?

Ținând cont de faptul că Ford a prezentat deja noul său supercar GT350R la Târgul Auto de la Detroit, întrebarea imediat următoare care se pune, în mod natural, este cât va costa modelul ce urmează să ajungă la reprezentanțe în 2016? Până acum, oficialii de la Ford nu au răspunsă încă, deși au fost abordați pe această temă de mai multe reviste de profil. Totuși, au ținut să precizeze că GT-ul se va afla cam la același nivel de preț cu alte autovehicule, cum ar fi Lamborghini Huracan ($237000), Ferrari 458 Speciale ($298000) și McLaren 650S ($265000).

Dacă ar fi să speculăm, am putea spune că Ford GT este posibil să se vândă cu o sumă care se va apropria, probabil, de 250000 de dolari. Știu că pentru mulți dintre noi pare colosal, dar, comparativ cu alte rivale, noul GT are un preț rezonabil, la cei 600 de cai putere pe care îi ascunde sub capota motorului. Modelul de mai vechi al aceleași mașini costa, în 2005, 150000 de dolari (asta ar fi cam 180000 de dolari în prezent).

Deci, dacă și noua generație se menține undeva la 2-300000 de dolari, nu văd nici un motiv pentru care Ford nu ar putea să vândă mai tot ceea ce produce, mai ales la dotările pe care le oferă mașina. Compania americană nu a menționat încă numărul de GT-uri care urmează a fi produse și nici pentru cât timp se vor fabrica.

Dar aceasta este o întrebare și un subiect care, poate, vor fi tratate într-un alt articol, pe viitor. Dacă mai apar alte vești interesante cu privire la Ford GT, voi reveni cu ele la momentul oportun!

Scaunele auto pentru copii, de doua ori mai murdare ca o toaleta

Un nou studiu efectuat pe scaunele auto pentru copii a scos la iveală faptul că acestea sunt contaminate cu un număr mare de germeni și bacterii. Acestea au în ele de două ori mai multe microorganisme periculoase pentru sănătatea umană în comparație cu o toaletă obișnuită, conform cercetătorilor de la Universitatea din Birmingham.

Scaunele care au fost analizate de către ei aveau nu mai puțin de 100 de germeni pe centimetru pătrat, în timp ce într-o toaletă, pe aceeași suprafață, se găsesc numai 50. Printre bacteriile identificate, s-au aflat și E.coli, dar și salmonella. Oamenii de știință de la Universitatea din Birmingham au mai analizat și alte 20 de vehicule și locuințe, concluzionând că mașinile conțin un număr foarte mare de bacterii și ciuperci periculoase pentru sănătatea noastră.

Una dintre cele mai murdare și mai infestate zone dintr-o mașină este cea a pedalelor, la șofer și cea a pasagerului, acolo unde se țin, de regulă, picioarele. Aici, rezidă mai multe mii de germeni pe centimetrul pătrat. În sprijinul acestui studiu efectuat de Universitatea din Birmingham, au venit și cei de la Continental Tyres, care au făcut un sondaj printre 2000 de șoferi, aflând, în urma acestuia, că jumătate din ei conduc o mașină plină de dezordine, în timp ce unul din 10 șoferi a recunoscut că, din cauza haosului din mașină, au fost implicați într-un accident rutier sau au reuști în ultimul moment să evite unul.

Aproape două treimi dintre conducătorii auto nu sunt deloc conștienți de riscurile de sănătate la care se expun, iar unul din 5 nu-și curăță mașini în interior mai mult de o dată pe an, în general când urmează să o ducă la service.

Mark Griffiths, expert în siguranță la Continental, a declarat că dezordinea și germenii sunt un adevărat pericol pentru șoferi. Imaginați-vă cum ar fi să vi se rostogolească o sticlă goală sau o cutie de suc sub pedala de frână într-o situație de urgență!

3 din cele 8 masini avariate in urma caderii in groapa de sub podeaua muzeului Corvette vor fi restaurate

General Motors și Muzeul Național Corvette vor restaura 3 dintre cele 8 mașini Chevrolet Corvette care au fost avariate în februarie, după ce au căzut în gaura imensă care a apărut sub podeaua muzeului din orașul Bowling Green, statul Kentucky.

Chevrolet a declarat că va repara prototipul Corvette ZR1 din 2009, poreclit și Diavolul Albastru, un model aniversar cu numărul 1 milion din 1992 și un Corvette din 1962, sub supravegherea muzeului. General Motors va oferi un ajutor financiar de 250000 de dolari muzeului pentru a se putea recupera de pe urma stricăciunilor provocate de surparea podelei.

Muzeul Național Corvette este situat la o distanță de o oră în direcția nord de orașul Nashville, aniversarea acestui de 20 de ani fiind sărbătorită chiar weekendul trecut. Restul mașinilor care au suferit diverse avarii în urma căderii în groapa de sub podeaua muzeului nu vor fi restaurate, decizia luată de General Motors fiind aceea de a le păstra pe acestea în starea în care se află, pentru a marca și a păstra importanța istorică a mașinilor și a evenimentului în care au fost implicate.

Ele vor deveni parte a unei expoziții pe care muzeul o va pune la dispoziția vizitatorilor în viitorul apropiat. Mark Reuss, un oficial din cadrul companiei General Motors, a declarat că scopul acestei acțiuni este acela de a ajuta muzeul să-și revină de pe urma dezastrului și de a repara, dacă se poate, toate cele 8 mașini afectate de incident.

Totuși, Reuss este de părere că nu se va putea face restaurarea tuturor celor 8 modele, deoarece unele din ele au suferit avarii mari și nu ar mai fi practic să se încerce aducerea lor la starea inițială. În acest caz, este mai bine ca valoarea lor istorică să fie păstrată exact în forma în care ele se găsesc în prezent.

Wendell Strode, directorul executiv al muzeului Corvette, a spus și el că fanii acestei mărci din toată lumea ar dori ca mașinile să nu fie restaurate sau reparate, deoarece întâmplarea prin care au trecut și stricăciunile pe care le-au suferit sunt acum parte din istoria lor, iar repararea lor nu ar duce decât la negarea evenimentului care s-a produs.

General Motors și muzeul nu au ales încă un atelier responsabil pentru restaurarea celor trei modele vizate și nu au stabilit nici data la care ar trebui să înceapă această operațiune. Oficialii muzeului Corvette au deci sâmbătă ca groapa care s-a deschis sub podea să fie astupată. Aceasta măsoară 14 metri lățime, 18 lungime și 10 adâncime, curiozitatea stârnită de aceasta fiind cea care a mărit numărul vizitatorilor, dar și profitul pe care muzeul l-a avut de pe urma acestora, prin vânzarea de obiecte cu tematică auto.

Inițial, s-a dorit ca această groapă să nu fie astupată, păstrându-se măcar o parte din ea deschisă, oficialii muzeului dorind chiar să pună în ea una dintre mașinile avariate, ca amintire a celor întâmplate. Această idee nu a avut succes, din motive de siguranță a structurii clădirii muzeului și din cauza costurilor de întreținere mari ale acesteia.

Apariția gropii a fost detectată prima dată de senzorii de mișcare și de personalul de securitate al muzeului la ora 5:44 dimineața, în data de 12 februarie 2014. În ea au căzut 8 vehicule istorice Corvette. Două dintre ele erau împrumutate muzeului de către GM, în timp ce restul sunt proprietatea muzeului.

Primul Range Rover produs vreodată va fi scos la licitație

Primul Range Rover produs vreodată va fi scos la licitație

Primul model Range Rover produs vreodată de către englezi va fi scos la licitație și se așteaptă ca el să fie vândut cu o sumă care se învârte în jurul a 140000 lire sterline.

Range Rover se află în producție de peste 45 de ani, iar primul vehicul care a iești de pe porțile uzinei va fi vândut în curând, mai exact, în septembrie 2014 la o licitație organizată de casa de licitații The Salon Prive. Mașina are numărul de serie 001. A fost construită cândva între 24 noiembrie și 17 decembrie 1969, cu 6 luni înainte de data oficială de lansare a modelului Range Rover.

Primul proprietar al ei a fost Michael Furlong, cel care a și creat două clipuri video de promovare a acestui model. Din cauza faptului că și-a tot schimbat deținătorii și a suferit revopsiri și unele reparații de-a lungul anilor, numărul de serie 001 se pierduse. Din fericire, mașina a fost redescoperită de proprietarul actual în anii ’90 și a fost complet restaurată la forma inițială pe o perioadă de 6 ani.

Restaurarea a inclus și vopsirea ei în culoarea originală, verde măsliniu. În ciuda faptului că are un istoric care a inclus schimbarea multor proprietari, recondiționări, revopsiri și reparații, primul Range Rover britanic are încă motorul, cutia de viteze, punțile, șasiul și capota din aluminu originale.

Se estimează că această mașină va fi scoasă la licitație și se va vinde cu un preț cuprins între 100000 și 140000 de lire sterline.

Cum poti castiga bani pe net cu Viespar .ro

Cum poti castiga bani pe net cu Viespar .ro

Ce este, în primul rând, Viespar.ro?

În doar câteva cuvinte, Viespar.ro este una dintre cele mai complexe platforme de tip GPT (Get Paid To) din România la ora actuală, unde poți primi bani pentru a rezolva diverse task-uri care sunt, de cele mai multe ori, destul de simple. Nu ai nevoie de programe speciale pe care să le instalezi pe calculatorul tău, nu trebuie să fii expert într-un anumit domeniu, iar aceste task-uri pe care le ai la dispoziție se pot rezolva simplu, în câteva secunde, din fața calculatorului, indiferent că ești acasă, într-o sală de interent sau la serviciu.

Ce trebuie să faci pentru a rezolva task-uri?

Mai întâi de toate, ai nevoie de un cont de utilizator pe siteul Viespar.ro. Ți-l poți face în mod absolut gratuit, nu trebuie să plătești nimic iar procesul de înscriere pe site nu durează mai mult de 5 minute! După ce contul tău a fost creat, vei primi, pe viitor, pe adresa ta de email, dar și pe site, o serie de task-uri ce trebuie rezolvate pentru a primi bani. Odată ce ajungi la suma minimă de 50 de dolari, poți face o solicitare de plată pentru a primi banii ce ți se cuvin.

Se pot câștiga mulți bani cu Viespar.ro?

Da și nu. Totul depinde de cât de mult timp ești dispus tu să investești în rezolvarea de task-uri și de câți referrali reușești să aduni. În caz că nu ești familiar cu acest termen, un referral este acea persoană pe care tu o înscrii pe siteul Viespar.ro, printr-un link special care îți este alocat la momentul în care îți faci tu cont pentru prima dată și care îți aduce, la rândul ei, bani ție (un anumit procent).

Dacă vrei să câștigi mai mulți bani, încearcă să rezolvi cât mai multe task-uri ai disponibile și promovează-ți linkul de referral pe Facebook, Twitter, forumuri sau fă-ți un site sau blog personal în care să scrii despre această oportunitate de a câștiga bani pe net. Nu uita să plasezi, pe blogul sau siteul respectiv, link-ul de referrali pentru a te asigura că toate persoanele care se înscriu pe site îți vor aduce ție banii pe care îi meriți și nu altei persoane!

Acesta ar putea fi cel mai scump Ferrari din istorie

Acesta ar putea fi cel mai scump Ferrari din istorie

Există un model de Ferrari care ar putea intra în istorie ca fiind unul dintre cele mai scumpe autovehicule cumpărate vreodată de cineva. Momentan, modelul la care fac referire nu este cel mai scump, dar această situație se poate schimba în doar câteva săptămâni, după cum speră și cei de la casa de licitații RM Auctions din Monterey, locul în care se va organiza licitația pentru vânzarea mașinii ce ar putea scrie istorie.

Pentru a nu mai ține pe nimeni în suspans, Ferrari-ul despre care vorbesc este un Ferrari 275 GTB/C Speciale și este unul dintre cele doar 3 exemplare construite de Maranello spre sfârșitul anului 1964 și începutul anului 1965, cu scopul omologării noului model de mașină de curse 275 GTB.

Mașina va fi vândută de către RM Auctions, în data de 15 august 2014. Prețul estimativ care a fost pus pe această mașină poate ajunge până la 20 de milioane de lire sterline. Dacă mașina se va vinde la această sumă, atunci ea va eclipsa lejer un alt model de Ferarri, 275 GTB/4 NART Spider, care s-a vândut pentru nu mai puțin de 16 milioane de lire sterline în 2013, fiind unul dintre cele mai scumpe Ferrari-uri cumpărate la o licitație.

275 GTB a fost conceput pentru a se lupta cu modelele GT40 și Shelby Cobra Daytona de la Ford la Le Mans în 1965. A fost primul model de Ferrari care era dotat cu suspensie independentă spate și reprezenta o nouă treaptă de evoluție de la serie de succes de mașini Ferrari 250, care includea și celebrul 250 GTO.

Având o caroserie de aluminiu, un șasiu mai ușor și un motor V12 puternic (care putea dezvolta cu 70 de cai putere mai mult decât modelul de stradă), Ferrari 275 GTB/C Speciale era cu mult mai ușoară și mai rapidă decât un 275 GTB standard. Modelul care urmează a fi vândut la licitație nu a participat niciodată la o cursă, însă unul din celelalte 2 exemplare care mai există a reușit să ia locul 3 la Le Mans în 1965.

Cu toate că acest model a fost deținut de mai mulți proprietari pe parcursul anilor, condiția în care se află este una impecabilă. Este o mașină care are toate componentele originale, acest lucru putând fi verificat prin analizarea numărului de serie de la motor, șasiu și cutia de viteze.

După cum spuneam, Ferrari GTB/C Speciale va fi disponibil în cadrul unei licitații organizată de casa de licitații RM Auctions în Monterey, pe data de 15 august. Rămâne de văzută dacă va doborî vreun record în materie de preț de cumpărare. În cadrul aceleiași licitații va mai putea fi admirat și chiar cumpărat un Ferrari 275 GTB/4, care i-a aparținut cândva lui Steve McQueen, una dintre legendele Hollywood-ului.

Așadar, dacă sunteți mari fani Ferrari și aveți niște milioane de euro, lire sau dolari de cheltuit, atunci nu mai pierdeți vremea și luați-vă bilet de avion acum!

Pin It on Pinterest